خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۳۹

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۳۳۹ نفر در فرخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی گفت: با توجه به اهمیت حضور اساتید در روند توسعه علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان جذب ۹۷ درنظر دارد نسبت به جذب حدود ۱۰۰۰ نفر از نخبگان علمی در ۳۲۰۰ رشته مختلف که ۶۲۰ مورد آن مربوط به گروه پزشکی است، اقدام کند.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۲۶۹۶ نفر در رشته های غیرپزشکی و ۶۴۳ نفر در رشته های پزشکی در فراخوان جذب هیات علمی ثبت نام کرده اند. از این تعداد ۱۷۵۱ نفر مرد و ۱۵۸۸ نفر زن هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام در فراخوان سی ام آبان ماه پایان می یابد، گفت: پس از ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات و بازبینی نهایی صرفاً برای ثبت نام کنندگان و فقط برای یک بار از اول آذرماه به مدت ۵ روز فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام داوطلبان علاقمند در صورت تمایل در یک روز باقیمانده به مهلت ثبت نام، می توانند با ورود به سایت جذب به آدرس https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و انتقال اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز