خبرگزاری کار ایران

شهردار سابق تهران:

تکمیل فرایند شفاف‌سازی در شهرداری از آرزوهایم است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۰۷

شهردار سابق تهران اظهار کرد: تکمیل فرآیند شفاف‌سازی در شهرداری و همچنین تکمیل کمربند سبز شمال تهران از آرزوهای من است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی افشانی در حاشیه صدوسومین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به پیروز حناچی برای سرپرستی شهرداری تهران گفت: آقای حناچی از دوستان من هستند که هم شهر را می‌شناسند و هم شهرداری را.

وی افزود: یکی از بحث‌های مورد علاقه من بحث شفاف‌سازی در شهرداری است که مطمئن هستم که آقای حناچی نیز آن را ادامه خواهد داد.

شهردار سابق تهران ادامه داد: فعالیت‌های شهرداری باید به گونه‌ای باشد که برای مردم قابل کنترل باشد. محرم‌ترین افراد به ما مردم جامعه هستند که نباید چیزی را از آنها پنهان کنیم. اکنون بخشی از فعالیت‌های شهرداری روی سایت گذاشته شده است.

افشانی با اشاره به لزوم هوشمندسازی در بخش صدور پروانه گفت: این بخش باید از ابتدا تا انتها به صورت غیرحضوری صورت بگیرد یکی از راه‌هایی که گاهی باعث خطا می‌شود حضور مردم و برقراری برخی ارتباطات است. اگر تمام فرآیندها به صورت ماشینی باشد قطعاً مشکلی ایجاد نخواهد شد.

افشانی گفت: آرزوی دیگر من تکمیل کمربند سبز تهران است که با آن از کوه‌خواری در ارتفاعات شمال تهران جلوگیری می‌شود. به امید روزی که همه مردم در تهران هوای مناسب برای استنشاق داشته باشند و دارای شهری باشیم که طبق شاخص‌های جهانی زیست‌پذیر باشد.

شهردار سابق تهران در پاسخ به این سوال که پس از شهرداری به کجا می‌روید و چه فعالیتی می‌کنید گفت: انسان باید همواره در جامعه نقش‌آفرین باشد و نقش‌آفرینی فقط در دولت نیست. بخش خصوصی کم از دولت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز