خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم مطرح کرد:

ضرورت سازماندهی، بازآرایی و تجدیدنظر کارشناسی در ساختار مدیریت منابع انسانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۶۴

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز در دویست و پنجاه و هفتمین نشست مجمع مدیران کل منابع انسانی قوای سه‌گانه کشور بر ضرورت سازماندهی، بازآرایی و تجدید نظر کارشناسی در ساختار مدیریت منابع انسانی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در این نشست که به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: مجمع مدیران کل منابع انسانی قوای سه‌گانه کشور، مجمعی قانونی و حرفه‌ای است که با حضورشان در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند مشورت و همفکری را به صحنه عمل منتقل کنند.

وی افزود: ساختارهای اداری مجموعه‌های دانشگاهی، میراثی گرانبها و در عین حال قدیمی محسوب می‌شوند و نیازمند آن است که در این زمینه طرحی نو دراندازیم و مدلی جدی، واقعی، هدفمند و متناسب با آینده تعریف کرد.

وزیر علوم بر سازماندهی، بازآرایی و تجدید نظر کارشناسی در ساختار مدیریت منابع انسانی تأکید کرد و با بیان اینکه جذب افراد در سیستم باید هدفمند باشد، اظهار داشت: هر فردی برای ورود و اشتغال در یک سیستم باید یک شغل مشخص، با چارچوب تعریف شده و وظایف معلوم و موقعیت قرارگیری در سیستم انتخاب شود و پس از به کارگیری باید آموزش‌های لازم را ببیند.

غلامی بر تقویت جایگاه مدیران، کارآیی و تمرکززدایی در سیستم مدیریت نیروی انسانی تأکید و تصریح کرد: در صورت کارآیی و بهره‌وری نیروی انسانی باید به مسائل رفاهی و پشتیبانی کارمند رسیدگی و از لحاظ فکری و ذهنی مورد حمایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: کارهای کارشناسی و جمع‌بندی این نشست‌ها می‌تواند هم از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور و هم از سوی دستگاه‌های اجرایی به شکل وسیع‌تری ترویج شود؛ تا بتوانیم در مدیریت‌های خرد و کلان یک مسیر جدی، قانونمند و هدفمند را شکل دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز