خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مطرح کرد؛

افشانی برای ادامه کار تا 15 آذر مهلت دارد/در جلسه هم‌اندیشی امروز اقدام به انتخاب سرپرست برای شهرداری نکردیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۱۹

محمد علیخانی با اشاره به اینکه آقای افشانی تا 15 آذر برای ادامه کار مهلت دارد، گفت: در جلسه هم‌اندیشی امروز صبح، اعضای شورا برای انتخاب سرپرست شهرداری تهران صحبتی نکردند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: براساس اعلام آقای سراج، رییس سازمان بازرسی کل کشور دررابطه با مهلت کناره‌گیری بازنشستگان، آقای افشانی تا 15 آذر مهلت دارند تا به کار خود در شهرداری تهران ادامه دهند.

محمد علیخانی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در جلسه هم‌اندیشی امروز شورای شهر تهران که از ساعت 9 در حال برگزاری است، گفت: موضوعی که در جلسه هم‌اندیشی امروز مطرح است، لزوم پیگیری برای تسریع در صدور حکم آقای حناچی است و در مورد انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران صحبتی نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از سه شنبه گذشته شهردار جدید از سوی شورای شهر تهران انتخاب شده است، وزارت کشور 10 روز کاری مهلت دارد تا حکم شهردار منتخب را صادر کند و اگر جمعه را که روز تعطیل بود، حذف کنیم، امروز روز چهارم است و 6 روز دیگر از این مهلت باقی مانده است.

علیخانی تصریح کرد: باتوجه به اعلام آقای سراج ما نیازی به انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران نداریم و بنابراین آمار شهردارانمان بالاتر نمی‌رود. در حال حاضر برخی با احتساب آقای سلیمی و آقای مکارم، دو سرپرست شهرداری تهران به علاوه آقایان نجفی، افشانی و حناچی به ما می‌گویند که تاکنون 5 شهردار انتخاب کرده‌ایم. آقای سلیمی تنها 4-3 ساعت سرپرست شهرداری تهران بودند و تا ایشان را انتخاب کردیم، حکم آقای نجفی صادر شد اما با وجود سرپرستی آقای سلیمی به مدت چند ساعت، برخی ایشان را هم جزو شهرداران حساب می کنند. اکنون برخی تمایل دارند کاری کنند ما مجبور به انتخاب سرپرست برای شهرداری شویم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سخنانی که درخصوص صدور امروز حکم وزارت کشور برای آقای حناچی گفته می شود، بیان کرد: هنوز از سوی وزارت کشور حکمی برای ما نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز