خبرگزاری کار ایران

رضا شیرازیان:

قرار است مجموعه طهران نگاری در قالب ۲۰ مجلد تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۴۳

تدوینگر کتاب طهران‌نگاری گفت: قرار است مجموعه طهران نگاری در قالب ۲۰ مجلد تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تدوینگر کتاب طهران نگاری در مراسم رونمایی از این کتاب که امروز (۲۴ آبان) در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: در تهران قدیم وقتی باران می‌بارید همه روزنامه‌ها خبر آن را می‌نوشتند؛ چراکه آذوقه شهر از همین باران حاصل می‌شد.

رضا شیرازیان با تبریک روز کتاب و کتابخوانی گفت: موفقیت آقای حناچی را تبریک می‌گویم؛ در یک سال و نیم اخیر که خدمت آقای حناچی هستم شاهد تکرار موفقیت پی در پی ایشان بوده‌ام.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: کار نگارش کتاب طهران نگاری از کار ساده‌ای تحت عنوان راهنمای نقشه‌های تاریخی ایران آغاز شد که سال ۱۳۹۱ چاپ شد. پس از ان ایده شکل‌گیری اطلس تهران قدیم ایجاد شده که سال ۹۴ با ۳۵ نقشه کامل و ۱۰ هزار عنوان مکانی چاپ شد. سازمان‌های اسنادی از این کتاب خیلی استقبال کردند و پس از ان آغاز پروزه طهران‌نگاری آغاز شد.

شیرازیان افزود: قرار است این مجموعه در ۲۰ مجلد چاپ شود و در جلد ۱۴ یا ۱۵ قرار است وارد حوزه اشخاص و مشاهیر تهران قدیم شویم. ضمنا قرار است مشابه همین کار را در گستره ایران هم انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز