خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری تهران اعلام کرد:

آمادگی ۱۶۲ سایت برف‌روبی و سه سایت پشتیبان مجهز به تجهیزات لازم در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۸۹

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۱۶۲ سایت برف‌روبی و سه سایت پشتیبان مجهز به تجهیزات لازم در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونان خدمات شهری مناطق ۲۲گانه شهر تهران که با حضور مدیران ارشد حوزه خدمات شهری، معاونان خدمات شهری مناطق و روسای ادارات پسماند شهر تهران برگزار شد، گفت: ۱۶۲ سایت برف‌‌روبی متناسب با شرایط و وضعیت مناطق با نیروها و تجهیزات لازم در سطح شهر تهران و سه سایت پشتیبان در مناطق ۲۲، ۱۵ و ۱ (شمال، جنوب و شمال غرب) برای خدمات‌‌رسانی در هنگام بارش احتمالی برف در آماده‌‌باش کامل هستند.

وی افزود: تمامی سایت‌‌‌‌های برف‌‌‌روبی به نیروهای کارگری، تجهیزات و ماشین‌‌‌آلات برف روبی مجهز هستند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: پیش‌‌‌بینی‌‌‌های لازم جهت اقدامات پیشگیرانه در راستای مدیریت بحران‌‌‌های احتمالی و نظارت بر فضاهای آسیب‌‌‌‌پذیر شهری در هنگام بارش باران و برف صورت گرفته است.

یزدانی اضافه کرد: همچنین در همین راستا اقدامات لازم جهت هرس درختان و عملیات به زراعی درختان برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه درختان در هنگام بارش سنگین برف و جمع‌‌‌‌آوری سرشاخه درختان انجام تا در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه آبیاری مکانیزه و قطره‌‌‌ای باید در تمامی مناطق به شکل جدی دنبال شود، اظهار داشت: همچنین با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی تهران از گونه‌‌‌‌های گیاهی مقاوم و متناسب با شرایط هوایی تهران استفاده می‌‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تلاش مدیریت شهری در راستای کاهش حجم زباله‌‌‌های شهر تهران تصریح کرد: در همین راستا اقدامات خوبی در حال انجام است و مرکز بازیافت و پردازش نخاله‌های ساختمانی و عمرانی با حضور افشانی، شهردار محترم تهران افتتاح شد. همچنین سرشاخه درختان نیز از این پس به شکل مجزا جمع‌‌‌آوری و از آن استفاده خواهد شد و این اقدامات منجر به کاهش حجم زباله‌‌‌‌ها در مجموعه آرادکوه خواهد شد.

یزدانی ادامه داد: بدین منظور یکی از برنامه‌‌‌های پیشروی ما استفاده از لاستیک‌‌‌های فرسوده جهت تبدیل به کفپوش و سرعت‌‌گیر هست که این اقدام نیز منجر به کاهش حجم زباله‌‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز