خبرگزاری کار ایران

افشین حبیب‌زاده مطرح کرد:

همانطور که در شمال شهر بذل و بخشش می‌شود برای جنوب تسهیلات درنظر بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۹۵

معاون نظارت شورا با تاکید بر اینکه باید برای مناطق جنوبی شهر تسهیلاتی در نظر گرفته شود، گفت: حدود دو هزار پرونده در کمیسیون ماده صد مربوط به املاک ریز دانه در نقاط کم برخوردار است که ‌‌نهایت هر جریمه حدود ۲۰ میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به بررسی لایحه اعطای مجوز به شهرداری جهت پرداخت و تسویه جرایم آرا ریالی صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری مربوط به پرونده‌های ریز دانه اختصاص داشت، در موافقت با این لایحه گفت: این مساله ماه‌ها در دستور کار معاونت بوده و مجموع رقمی که در ارتباط با این پرونده‌ها مطرح است، دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که حدود دو هزار پرونده بوده و میزان هر کدام از آن‌ها نهایت ۲۰میلیون ریال است که اکثرا برای افراد کم‌بضاعت و با متراژ پایین است.

عضو کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها ادامه داد: مدیرکل سابق کمیسیون ماده صد بسیار دنبال اجرایی شدن این لایحه بودند و در جلسات مختلف از ایشان درخواست کردم که همانگونه که در شمال تهران بذل و بخشش می‌شود، برای جنوب شهر و افراد کم‌بضاعت نیز تسهیلات لازم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر معاونت معماری و شهرسازی می‌خواهد این لایحه را تکمیل و با کیفیت بهتری ارایه کند، درخواست کتبی استرداد بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز