خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۰ درصدی تصادفات خسارتی در روزهای بارانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۲۷

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع بارندگی در شهر تهران در۲ روز گذشته در مقایسه با سایر روزها شاهد افزایش۳۰ درصدی تصادفات خسارتی بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک این پلیس گفت: با شروع بارندگی در شهر تهران در۲ روز گذشته در مقایسه با  سایر روزها  شاهد افزایش۳۰ درصدی تصادفات خسارتی بوده‌ایم.

جبارزاده اظهار کرد: در شرایط بارانی میزان ضریب اصطکاک راه و لاستیک خودرو کاهش می یابد؛ که با لغزش و سر خوردن وسایل نقلیه، ما شاهد افزایش تصادفات عقب به جلو خودروها در دو روز گذشته بودایم؛خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی را در پی نداشته است.

وی در ادامه افزود: رانندگان در چنین شرایطی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند؛ سرعت مطمئنه سرعتی است که در آن راننده بتواند با کنترل مناسب وسیله نقلیه از هر گونه تصادف و برخورد اجتناب نماید. یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در این شرایط مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ رعایت فاصله ایمن وسیله نقلیه با خودروی جلوی است.

جبارزاده در پایان گفت: از آنجایی که با افزایش تصادفات در دو روز گذشته، ما شاهد افزایش نسبی حجم بار ترافیک در معابر شهر تهران به ویژه محدوده های مرکزی و مناطق شمالی هستیم، به شهروندان توصیه می‌شود رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی به حفظ سلامتی همشهریان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز