خبرگزاری کار ایران

واکنش اعضای شورای شهر به برنامه‌های عباس آخوندی برای پست شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۵۱۲

اعضای شورای شهر پس از سخنرانی عباس آخوندی، سوالات و ابهامات خود را درباره برنامه‌های او مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران که به ارائه برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری تهران اختصاص داشت، عباس آخوندی به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و پس از ان اعضای شورای شهر به ارائه نظرات و سوالات خود پرداختند.

محمد سالاری پرسید: برنامه شما کاملا متفاوت با برنامه سایر کاندیداها بود. البته باور من این است که شهردار در فرصت ۲۰ دقیقه باید دیدگاه و نگاه خودش را به نحوره اداره شهر منوط کند ولی منتقدان جدی شما در جامعه اعلام می‌کنند که آخوندی می‌خواهد با دولت ستیز کند. امروز چالش مهم جمهوری اسلامی جایگاه شوراهاست که سیر نزولی پیدا می‌کند. دوم اینکه هجمه‌های سازمان یافته‌ای علیه شما وجود دارد درباره مبنای این هجمه‌ها توضیح بدهید، بحث دیگر این است که یکی از دغدغه‌های همکاران من این است که نگران نگاه بالا به پایین شما هستند.

زهرا نژاد بهرام نیز در ادامه گفت: در حوزه شهروندی فقط به سازمان شورا یاری‌ها اشاره کردید چون مساله شهروندی بسیار مهم است. رویکرد شما نسبت به نهادهای مدنی چگونه است؟ آن حکمروایی که شما در قالب سازمانی می‌خواهید توسط آن شهرداری را اداره کنید آیا به مدیریت شهری اتصال دارد؟

ناهید خداکرمی هم سوال کرد: کارنامه مدیریت شما به خصوص ساخت ترمینال سلام و تفکر آزادسازی قیمت‌ها و...‌ باعث شد به عنوان یکی از نامزدهای شهر تهران انتخاب شوید اما ما به شدت انتقادهای منفی از این مدیریت‌ها دیده‌ایم‌. می‌دانید که مردم انتظاراتی از شورای شهر دارند و می‌خواهم بگویم که این کار چقدر سخت است. تهران نه وزارت مسکن است نه سازمان امور مالیاتی بلکه یک سازمان خدماتی انسان محور است. صدها پیامک برای ما آمده که به آخوندی رای ندهید زیرا اگر رای بدهید همه بدبخت خواهند شد. شما با  دلسوزی می‌خواهبد کدام چالش را حل کنید و اینکه آیا تسلطی بر مسائل مالی شهرداری تهران دارید؟

مرتضی الویری پرسید: لطفا درباره تعامل با شورا، عزل و نصب‌ها، تعامل با دولت و استعفای خود، تعامل با نهادهای انقلابی و استفاده از نیروهای داخلی نظر خود را بگویید؟

محمود میرلوحی نیز سوال کرد: شما می‌خواهید با حجم رقابت‌ها چه کنید؟ از طرفی همه توجه‌ها روی شهرداری تهران است.

حسن رسولی پرسید: من می‌دانم ‌که شما از همه نمایندگان  مجلس رای اعتماد گرفتید اما نماینده ملایر گفت که شما پرونده دارید اگر پرونده دارید خودتان بگویید تا ما شما را انتخاب نکنیم. علت این همه هجمه به شما چیست و آیا حقش است که فحش بخورید یا این ما هستیم که راه را اشتباه می‌رویم؟

الهام فخاری نیز پرسید: جایگاه‌هایی که شما در آن بوده‌اید قائم به فرد بوده اما شورا این گونه نیست. اگر شما شهردار شدید چطور می‌توان شما را پیدا کرد؟ تحقق پذیری الگوهایی که تهران به آن متعهد شده را چگونه می‌پندارید مثل الگوهای شهر کودک و شهر سالمند و...؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز