خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در نی‌ریز

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۰۹۲

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در یک عملیات منسجم، یک تن و ۱۴کیلو مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار احمد علی گودرزی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز با پشتیبانی اطلاعاتی، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر در محورهای مواصلاتی، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، طی یک عملیات منسجم موفق شدند یک دستگاه خودرو وانت پیکان را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۷۶۷ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک و ۲۴۷ کیلوگرم حشیش کشف کنند و در این خصوص دو متهم دستگیر شدند.

سردار گودرزی به توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت این محموله و دستگیری ۴ متهم دیگر اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان برای عملی کردن نقشه های پلید خود، مواد افیونی را به صورت ماهرانه در خودرو وانت پیکان جاسازی و قصد انتقال آن را داشتند که با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با اشاره به معرفی قاچاقچیان به دستگاه قضائی، تصریح کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز