خبرگزاری کار ایران

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی خبر داد:

جزییات تیراندازی نیمه‌شب گذشته در خیابان شیخ هادی/ تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۶۸۴

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی درباره علت تیراندازی شب گذشته در محدوده جمهوری توضیح داد و تاکید کرد: اراذل و اوباش سابقه‌‌داری که شب گذشته در خیابان جمهوری عربده‌کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود پس از زمین‌گیر شدن از طریق تیراندازی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ارسلان قاسم‌‌‌‌‌زاده رییس کلانتری ۱۲۹ جامی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱ بامداد امروز، ماموران کلانتری از طریق مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی در جریان یک مورد عربده‌کشی در خیابان جمهوری نبش شیخ هادی قرار می‌‌‌‌‌‌گیرند که سریعا به موقعیت اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور در محل مشاهده می‌‌‌‌کنند یکی از اراذل و اوباش‌‌‌‌های منطقه نواب در حالت مستانه چوبی در دست داشته و با یکی از دوستان خود در حال عربده‌‌‌‌کشی و اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف هستند.

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران با چوب به آنان حمله‌‌‌‌‌ور شده و قصد خلع سلاح را داشته که مامور گشت خودرویی اخطار ایست می‌‌‌‌‌‌دهد ولی متهم توجهی نمی‌‌‌‌‌‌‌‌کند، اظهار داشت: ماموران به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی یک تیر به پای او می‌‌‌‌زند که پس از زمین‌گیر شدن دستگیر می‌‌‌شود.

قاسم‌‌‌‌زاده ادامه داد: متهم دیگر با مشاهده تیراندازی پلیس متواری شده که تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد. متهم تیرخورده به بیمارستان منتقل شده و روز جاری نیز پس از صدور قرار قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز