خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

اعلام محورهای مواصلاتی محدود و مسدود در کشور

کد خبر : ۶۸۹۴۴۶

سرهنگ رحمانی با اعلام محورهای مواصلاتی دارای محدودیت، گفت: محور مشهد به ملک‌آباد در روزهای پنجشنبه و جمعه از مشهد به سمت ملک‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ نادر رحمانی (رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا محورهای دارای محدودیت و مسدود را اعلام کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۸/۱۸ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۸/۱۸ از مرزآباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور‌های فاروج_شیروان، شیروان_بجنورد، بجنورد جنگل گلستان و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۹۷/۸/۱۶، ۹۷/۸/۱۷، ۹۷/۸/۱۸ در محورهای فوق ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه شامل تریلر و کامیون و کامیونت بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه الی جمعه مورخ‌های ۹۷/۸/۱۴ الی ۹۷/۸/۱۷ در محورهای اصلی استان ممنوع است.

سرهنگ رحمانی درباره محورهای منتهی به استان خراسان رضوی نیز توضیح داد: محور مشهد به ملک‌آباد از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۸/۱۷ و همچنین از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۸/۱۸ از مشهد به سمت ملک‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز