خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

نوجوان با شعار «مرگ بر آمریکا» براقتدار واستقلال ایرانیان افزودند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۲۷

وزیر آموزش و پرورش در پیامی از حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۱۳ آبان پیامی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) با صدور پیامی از حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی سیزده آبان ۹۷ تشکر کرد.

در این پیام آمده است: سلام و درود بی‌پایان به روح بلند و ملکوتی امام راحل(ره)،  ارواح پاک و مطهر شهدای والامقام به ویژه شهدای معلم و دانش‌آموز ، سلام و درود بر همه دانش‌آموزان و فرهنگیانی که همچون گذشته به‌عنوان طلایه‌داران و نقش‌آفرینان خط اول مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خوش درخشیدید و بار دیگر با حضور گسترده خود در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همبستگی مجدد و میثاق خود را با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی را به نمایش گذاشتید.

حمایت قاطعانه شما جوانان و نوجوانان باغیرت از کشور و نظام اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و پیام «هیهات من الذله» اقتدار، عزت و استقلال ایرانیان را در صحنه‌های داخلی و مجامع بین‌المللی به رخ جهانیان کشاند.

امروز شما دانش‌آموزان برومند پس از ۴ دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردید که اقتدار روزافزون ایرانی اسلامی مرهون حضور باشعور و بابصیرت همراه با وحدت و همدلی در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و در سایه‌سار ولایت فقیه محقق می‌گردد.

لازم می‌دانم در پایان هفته بسیج دانش‌آموزی و پس از برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان، برای این حضور ارزشمند و آگاهانه خدا را شکر کنم  و مراتب سپاسگزاری و تشکر صمیمانه خود را از همه شما عزیزان اعلام نمایم و برای شما آینده‌سازان ایران اسلامی عزیز و همه مربیان، معلمان عزیز و خانواده گرانقدرتان سلامتی، عزت و موفقیت آرزو می‌نمایم.

تشکر ویژه دارم از تمام همکاران عزیزم، مدیران و معاونان محترم مدارس که در برگزاری این مراسم باشکوه سهم و نقش بی‌بدیل داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز