خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد محمدجواد حق‌شناس رد شد؛

تعویق در رای‌گیری برای انتخاب کاندیداهای شهرداری تهران رای نیاورد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۷۰

در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد محمدجواد حق‌شناس مبنی بر اینکه انتخاب ۵ کاندیدا از میان کاندیداهای شهرداری تهران ۵ روز به تعویق بیفتد، به تصویب نرسید و اعضا خواستار ادامه روند معمول رای گیری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران محمدجواد حق شناس (عضو شورای شهر تهران) خواستار تعویق ۵ روزه در روند انتخاب ۵ منتخب از میان کاندیداهای شهرداری تهران شد که برخی در مخالفت یا موافقت با این پیشنهاد سخن گفتند.

وقفه در روند انتخاب شهردار را به صلاح مدیریت شهری نمی‌دانم

شهربانو امانی در این رابطه گفت: به دلیل بررسی قانون منع به کارگیری بازنشستگی در کمیسیون‌های محلس شورای اسلامی روند انتخاب شهردهر مدتی به تعویق افتاد. اکنون شهر در شرایطی است که به حال خود رها شده است. باتوجه به اینکه ما تصمیم گرفته‌ایم، سرپرست نداشته باشیم، وقفه در روند انتخاب شهردار را به صلاح مدیریت شهری نمی‌دانم.

وی افزود: تقاضا دارم آقای حق شناس پیشنهاد خود را پس بگیرند.

نمی‌توانیم شهردار را بدون طمانینه و تعمق انتخاب کنیم

در ادامه جلسه احمد مسجدجامعی به عنوان موافق پیشنهاد محمدجواد حق شناس عنوان کرد: ما با انبوه اطلاعات متناقض درخصوص کاندیداهای شهرداری تهران مواجه شده‌ایم. ممکن است اگر اطلاعاتمان تکمیل شود، رویکرد دیگری اتخاذ کنیم. ضمنا ممکن است بدون ایجاد یک وقفه نتوانیم بهترین فرد را به عنوان شهردار انتخاب کنیم. ما نمی‌توانیم بدون طمانینه و تعمق شهردار تهران را انتخاب کنیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: قرار است آخرین شهردار این دوره را انتخاب کنیم و نباید بدون تدبیر عمل کنیم.

بالاخره مجبور به انتخلب سرپرست برای شهرداری تهران می‌شویم

در ادامه محمود میرلوحی (عضو دیگر شورای شهر تهران) به عنوان مخالف پیشنهاد گفت: معمولا با تاخیر نمی‌توان نتیجه مطلوب گرفت. آخر ماه سررسید نافذ شدن قانون است و قرار است بدون انتخاب سرپرست، تا پایان ماه شهردارمان را نصب کنیم.

در ادامه حسن خلیل آبادی به عنوان نوافق پیشنهاد گفت: تصمیم‌گیری نیاز به شرایط آرام و رفع تناقضات دارد. هنوز اعضا به یک تفاهم کلی برای کاندیداها نرسیده‌اند. یک هفته بیشتر وقت نداریم و به هرحال مجبور به انتخاب سرپرست هستیم.

درنهایت پیشنهاد محمدجواد حق شناس با ۱۱ رای مخالف و ۱۰ رای موافق به تصویب نرسید و اعضای شورای شهر تهران با تعویق ۵ روزه (تا روز یکشنبه آتی) در روند انتخاب شهردار مخالفت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز