خبرگزاری کار ایران

پوشش صددرصدی متقاضیان خوابگاه/تجهیز کامل خوابگاه‌ها به امکانات رفاهی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۸۱

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از 2 هزار و 100 دانشجوی دانشگاه، 950 نفر از خدمات خوابگاهی بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا، مهدی معتکف فر با اعلام این خبر افزود: با توجه به عدم تعهد پوشش خوابگاهی و جذب دانشجویان جدیدالورد در سال تحصیلی جاری، 100 درصد متقاضیان خوابگاه از امکانات رفاهی دانشگاه بهره مند شدند.

وی افزود: در حال حاضر، 2 هزار و 100 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد به 950 نفر از آن ها، حدود 50 درصد از کل جمعیت دانشگاه و  100 درصد از متقاضیان، خوابگاه تعلق گرفته است. 
 
معتکف فر اضافه کرد: 585 نفر از دانشجویانی که به آن ها خوابگاه تعلق گرفته را خواهران و 365 نفر از آن ها را نیز برادران تشکیل می دهند که این تعداد، تمام مقاطع از کاردانی تا تخصصی و بالاتر را شامل می شود.
 
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به اینکه در حال حاضر، دانشجویان در دو مجتمع خوابگاهی حضرت زینب (س) و امام رضا (ع) اسکان دارند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با مشارکت بخش خصوصی، واحد های مختلف رفاهی دانشگاه را فعال و مشکلات دانشجویان در زمینه های رفاهی را برطرف کنیم. 
 
وی با بیان اینکه برابر اعتبارسنجی تیم ارزیاب منطقه شمال شرق کشور وضعیت خوابگاه ها مطلوب اعلام شده است، تصریح کرد: پخت غذا در دانشگاه کاملا صنعتی شده و میزان رضایتمندی دانشجویان از غذا مطلوب است و هم اکنون در حال تکمیل مراحل نرم افزاری و سخت افزاری دومنو شدن شام و شروع آن در ماه های آینده هستیم.  
 

معتکف فر با اشاره به اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل دانشجویان برای ارتقای کیفیت خدمات اظهار داشت: راه اندازی واحد سلامت برای ارائه خدمات پزشکی و مشاوره و خدمات سلامت روان به دانشجویان، بازدید مستمر از خوابگاه ها و سلف دانشجویی و آنالیز گزارش ها به منظور رفع مشکلات و عقد قرار داد با مجموعه های های ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز