خبرگزاری کار ایران

استقرار بیش از 5 هزار نیروی پلیس در مسیر برگشت زائران

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۳۷

رئیس پلیس راهور ناجا از استقرار بیش از 5 هزار نیروی پلیس در مسیر برگشت زائران حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، سردار "تقی مهری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تمام توان و برنامه ریزی لازم را برای بازگشت زائران کربلا در محورهای مهران، شلمچه و چذابه انجام داده است.

وی با بیان اینکه مسیر مهران به ایلام یک طرفه شده است، گفت: از ساعت 12 ظهر امروز تردد خودروها از سمت ایلام به مهران ممنوع بوده که در این زمینه عزیزانی که قصد سفر به سمت مهران را دارند از مسیر جایگزین ایلام ، ملکشاهی ،مهران استفاده کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پیش بینی می شود امروز و فردا بیشترین حجم تردد به داخل کشور  را داشته باشیم، گفت: بیش از 5 هزار نیروی پلیس در استان های ایلام، خوزستان،کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان و همچنین بیش از 1400 تیم آماده بازگشت زائران هستند که امنیت ترافیکی را برقرار کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه تاکنون مشکل ترافیکی برای زائران عزیز نداشتیم، خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر مهران به ایلام و کرمانشاه پرحجم است و احتمال دارد در مسیر برگشت زائران تراکم ترافیک داشته باشیم.

سردار مهری با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات است، گفت: به زوار عزیز خصوصاً رانندگان توصیه می کنم در مسیر برگشت، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و پس از هر2 ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه استراحت، سپس به مسیر ادامه دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان از مردم شهیدپرور و مهمان نواز و زائرپذیر ایلام و مهران به دلیل همکاری در یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز