خبرگزاری کار ایران

رخشانی‌مهر خبر داد:

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۳۴

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان به مدارس استان‌های محروم برای تجهیزات دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی‌مهر اظهارداشت: این میزان اعتبار به استان‌ها ارسال شده و قرار است تا پایان سال ۹۷ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز بین استان‌های محروم توزیع ‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز مدارس در مناطق محروم کشور توضیح داد: توزیع اعتبارات به سازمان نوسازی مدارس بر اساس یکسری شاخص‌ها است و برای مناطق محروم نیز اعتبار خاصی پیش‌بینی‌ شده است.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس بیان داشت : امسال هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان بر اساس این شاخص‌ها در مناطق محروم تخصیص داده شد و محرومیت‌زدایی یکی از موضوعات مهمی است که در توزیع اعتبار به مناطق محروم مدنظر قرار می‌گیرد.

رخشانی مهر یادآورشد: تا پایان سال ۹۷، ۱۰ هزار کلاس درس برای بهره‌برداری تحویل داده می‌شود و در ابتدای مهرماه نیز ۸ هزار کلاس درس به آموزش ‌و پرورش تحویل داده شد.

وی افزود: ۲ هزار کلاس درس دیگر نیز تا پایان سال برای بهره‌برداری وارد سیستم می‌شود و اگر تخصیص اعتبار خوبی در زمینه بهره‌برداری فضاهای آموزشی داشته باشیم ممکن است این تعداد هزار کلاس درس افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز