خبرگزاری کار ایران

ملکی مطرح کرد؛

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای تامین ایمنی راهپیمایی اربعین در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۷۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از آتش نشانان هنگام برگزاری این راهپیمایی در ۳۵ نقطه از مسیر مستقر خواهند شد. همچنین ۳۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت نیز در مسیرها حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره تامین ایمنی راهپیمایی اربعین در تهران گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از آتش نشانان هنگام برگزاری این راهپیمایی در ۳۵ نقطه از مسیر مستقر خواهند شد. همچنین ۳۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت نیز در مسیرها حضور خواهند داشت. ناگفته نماند که استقرار عوامل آتش نشانی ار ساعت ۶ آغاز می‌شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

ملکی در خصوص اینکه ایستگاه‌های آتش نشانی به ویژه ایستگاه‌های محدوده مسیر راهپیمایی نیز در آماده باش خواهند بود، گفت:  فرماندهان و روسای آتش‌نشانی نیز با حضور در محل اقدام به بازدید از استقرار آتش‌نشانان و بر ایمنی مسیر نظارت خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان تاکید کرد:  درخواست ما از عزاداران این است که در صورت بروز هرنوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود هر گونه اتفاقی را به آتش نشانان مستقر در محل یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز