خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا:

۱۴۰۰ گشت پلیس تردد زائران اربعین را کنترل می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۷۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به آغاز بازگشت زائران از سفر کربلا، گفت: ۱۴۰۰ گشت پلیس، تردد رانندگان را زیر نظر خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری افزود: ۵ هزار نفر از نیروهای پلیس راه و راهور در جاده های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان و لرستان به صورت شبانه روزی حضور دارند و به کار روان‌سازی ترافیک و امنیت زائران مشغول خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه از ۲ روز گذشته موج بازگشت زوار به کشور آغاز شده، خاطرنشان کرد: در معابر مهران، شلمچه و چذابه نیز برخی محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

سردار مهری با اشاره به پرحجم بودن محورهای منتهی به مرزهای سه گانه، یادآوری کرد: خوشبختانه هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و ترددها صورت می گیرد.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: هرچند به خاطر بارندگی در محورهای خوزستان و گردوغبار در محورهای ایلام تردد با سختی طی یکی دو شب گذشته انجام شد اما خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

وی همچنین در خصوص احتمال یک طرفه شدن محور مهران به ایلام نیز گفت: این کار برای امروز (دوشنبه) با توجه به اینکه ترددها به شکل روان در حال انجام بود منتفی شد ولی برای فردا باید منتظر ماند و دید که حجم تردد چه مقدار خواهد بود تا برای این موضوع تصمیم گیری شود.

سردار مهری گفت: پیش بینی می‌شود از ظهر روز اربعین تردد زائران به اوج خود برسد که البته آمادگی لازم برای مدیریت آن وجود دارد.

رئیس پلیس راهور کشور در ادامه از کاهش ۵۰ درصدی تلفات رانندگی از اول تا هفتم آبان و در مقایسه سال قبل خبر داد و گفت: این حجم ترددها در مرز مهران ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی در پایان از رانندگان خواست در هنگام بازگشت با صبر و حوصله رانندگی کنند و در زمان خستگی حتماً به میزان لازم استراحت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز