خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد؛

توفان، سیل و آبگرفتگی در ۱۶ استان کشور/ انتقال ۴ نفر به مراکز درمانی/ ادامه امدادرسانی در ایلام، مازندان و لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۱۹

از سوم تا صبح هفتم آبان ۱۶ استان کشور تحت تاثیر توفان، سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند که ۴ نفر توسط سازمان خدمات امداد و نجات هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی خدمات امداد و نجات در توفان، سیل و آبگرفتگی را از سوم تا هفتم آبان ساعت ۶ صبح اعلام کرد و گفت: طی این مدت ۱۶ استان اعم از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و لرستان دچار توفان، سیل و آبگرفتگی شدند که به ۲۹ شهر و روستا و هزار و ۱۷۲ نفر امدادرسانی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین سازمان با برپایی ۴۹ دستگاه چادر اسکان اضطراری ۱۷۷ نفر را امکانپذیر ساخت. ۸ نفر از مناطق خطر به مناطق امن منتقل شدند و ۴ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته سلیمی طی سوم تا هفتم آبان دررابطه با ۶۸ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۲ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

وی افزود: در این امدادرسانی‌ها ۱۰۷ تیم و مجموعا ۴۴۵ نفر همکاری داشتند و هزار و ۸۲ پتو، ۷۷۶ کیلوگرم نایلون، ۳۳ ست ظرف، هزار و ۱۷ قوطی کنسروجات، ۱۸۹ کیلو برنج، ۱۱۲ کیلو حبوبات، ۵۱ کیلو روغن و ۴۶۳ کیلو قند و شکر از سوی سازمان امداد و نجات به آسیب‌دیدگان اختصاص یافت.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی در ایلام، مازندان و لرستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز