خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی:

شمار زائران اربعین از دو میلیون نفر گذشت

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۶۰

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: شمار زائران اربعین از ۲ میلیون نفر گذشت.

به گزارش ایلنا، شهریار حیدری با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور گفت: سه روز بعد از اربعین در کربلا و پنج روز در پایانه‌‌‌های مرزی چزابه، شلمچه و مهران امکانات رفاهی و موکب‌‌‌ها برای عزیمت زائران برپاست.

وی با بیان اینکه متناسب با حضور زائران در کربلا، موکب‌‌‌‌‌هایی تا روز چهارشنبه و پنجشنبه در کربلا مستقر خواهد بود، اظهار داشت: ۱۲ هزار دستگاه در ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد زائران از مرزهای چزابه، شلمچه و مهران پیش‌‌‌‌بینی شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با تشکر از زائران در همکاری و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین حسینی و رسانه‌‌‌‌ها تصریح کرد: روزهای سه‌‌‌شنبه و چهارشنبه با توجه به برگشت زائران به کشور تمام تمهیدات لازم و امکانات حمل و نقل فراهم است.

حیدری با اشاره به احتمال بارندگی و باد تند در روزهای پایانی این هفته خاطرنشان کرد: با دستور ستاد مرکزی اربعین، ستادهای مدیریت بحران استان‌‌‌های خوزستان و ایلام و استان‌‌های معین آماده‌‌‌باش کامل هستند.

وی پیش‌‌‌بینی نیاز زائران در مواکب را از دیگر تمهیدات برشمرد و ابراز داشت: این مایحتاج امروز و فردا از محل کمک‌‌‌های خیرین برای رفاه زائران تهیه و تامین می‌‌شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در حوزه امنیت و انتظامی نیز با توجه به آخرین رصد میدانی و بررسی‌‌‌‌‌ها تا این لحظه امنیت خیلی مطلوب و عالی و بی‌‌‌‌نظیر در کشور عراق برقرار است و تا خروج زائران ایرانی چتر امنیتی و اطلاعاتی برای تامین امنیت زائران گسترده و مناسب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز