خبرگزاری کار ایران

از سوی ستاد اربعین انجام شد

مداوای چهل هزار زائر اربعین در عراق

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۸۴

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران تاکید کرد: ایستگاه‌هایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین تهران قرار دارند به ویژه ایستگاه‌های امام حسین (ع) واقع در خط ۲ و ایستگاه شهر ری واقع در خط ۱ آماده ارائه سرویس ویژه به عزاداران و مسافران در این روز هستند.

 

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت با تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تمهیدات و تدابیر لازم برای خدمت‌‌‌رسانی مناسب به شرکت‌کنندگان در پیاده‌‌‌روی اربعین حسینی تهران را در نظر گرفته و آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین تهران است.

وی با بیان اینکه خط ۱ مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران، معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، اظهار داشت: در روز سه‌‌شنبه (۸ آبان) با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، سرویس‌‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی کردن مسیر ۱۷ کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می‌رسند، تصریح کرد: در پایان این مراسم نیز ایستگاه متروی شهرری واقع در خط ۱ تا جابجایی کامل شرکت‌‌کنندگان، آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و مسافران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز