خبرگزاری کار ایران

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در گفت‌وگو با ایلنا:

"دور دور کردن" انگیزه دختران ۱۸ ساله برای سرقت خودروهای لوکس

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۱۴

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از دستگیری سه سارق دختر خودرو‌های لوکس پایتخت در محله کیانشهر خبر داد.

 سرهنگ سید امین موسوی پور (رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در پی گشت زنی هدفمند واحد‌های گشت تیم عملیات کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در محدوده خیابان صالحی یک دستگاه خودرو کیا (اوپتیما) که از سه شب قبل در محدوده خیابان شریعتی تهران به سرقت رفته بود، توسط ماموران کلانتری کشف می‌شود.

سرهنگ موسوی پور افزود: با مراجعه مالک خودروی سرقتی در کلانتری مشخص شد که مدارک یک دستگاه خودرو توسان سفید رنگ در داخل خودرو سرقت شده وجود داشت که مالک خودرو اوپتیما نسبت به وجود مدارک خودرو دیگر در اتومبیل خود اظهار بی اطلاعی کرد. طی تماس با مالک خودرو توسان مشخص شد که این خودرو دقیقا در زمانی که خودرو اول به سرقت رفته، مورد سرقت واقع شده است.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر درباره نوع سرقت خودرو‌ها توضیح داد: سارقان که سه دختر ۱۸ تا ۲۰ ساله و همچنین فرزندان طلاق بودند، در محدوده کیانشهر با سوار شدن بر خودرو‌های لوکس و پس از ریختن طرح دوستی با مالک خودرو، در موقعیت زمانی مناسبی که مالکان خودرو برای خرید از ماشین پیاده می‌شدند، نسبت به سرقت خودرو‌ها اقدام می‌کردند.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: پس از انجام سرقت، سارقان خودرو‌های سرقتی را به منزل یکی از متهمان در محدوده خیابان صالحی منتقل می‌کردند. با تحت نظر گرفتن منازل محدوده خیابان مذکور مخفیگاه سارقان خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر شناسایی و هر سه متهم که هر سه آنها با هم دوست بوده اند توسط پلیس دستگیر شدند.

باتوجه به اینکه این خودرو مقابل درب خانه یکی از این سارقان پارک بوده انگیزه خود را از این کار تفریح اعلام کردند و با توجه به اینکه فروش خودرو برایشان مقدور نبود، صرفا هدف خود را لذت جویی و دور دور‌ اعلام کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر با اشاره به اعلام محل خودرو توسان توسط متهمان گفت: با اعلام محل خودرو توسان که توسط سه سارق مورد سرقت قرار گرفته بود، با کشف خودرو سرقتی دوم این خودرو به مانند خودرو سرقتی اول (اوپتیما) به مالکان خود تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز