خبرگزاری کار ایران

تدابیر پلیس برای افزایش موج بازگشت زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۱۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس براساس پیش‌بینی‌ها برای افزایش موج بازگشت زائران اربعین، تدابیر لازم را اندیشیده و آمادگی دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، سردار "حسین اشتری" روز گذشته پس از ورود به استان ایلام از پایانه مرزی مهران و قرارگاه ترافیکی اربعین پلیس راهور به منظور نظارت بر تردد زائران بازدید کرد و این نظارت تا ساعاتی از بامداد امروز ادامه داشت.

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان حاضر در قرارگاه های اربعین پلیس های تخصصی، اظهار داشت: از زحمات همکارانم که به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) هستند، تشکر و قدردانی می کنم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: براساس گزارشات و تجربیات سال گذشته موج بازگشت زائران از روز یکشنبه افزایش می یابد و آنچه مسلم است در برگشت این عزیزان  به کشور نسبت به خروج  حجم کار سنگین تر خواهد بود و بایستی تدابیری اتخاذ شود تا ان شاء الله مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: الحمدلله امسال نسبت به سال گذشته برخلاف افزایش تردد خودروها در شرایط جوی شاهد کاهش 50 درصدی متوفی ها و در کل کاهش 67 درصدی تصادفات هستیم.

سردار اشتری از آمادگی پلیس با توجه به اینکه حجم کار در بازگشت زائران سنگین تر خواهد بود، گفت: رعایت مقررات آگاه سازی و اطلاع رسانی زائران به طور حتم در نتیجه کار پلیس تأثیر بسزایی دارد و موجب کاهش بار کاری این نیرو می شود.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: خدا را شاکرم که من و همکارانم در حال خدمت رسانی به عاشقان حسینی(ع) هستیم به طور قطع این کار خیلی بزرگ دارای اجر و ثواب بسیاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز