خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور تیم‌های مقابله‌ با سرقت و برهم‌زدن امنیت در شهرهای مرزی/آمار آسیب به خودرو در مناطق مرزی بالاست

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۶۶

رییس پلیس آگاهی ناجا از حضور تیم‌های مقابله‌ با سرقت و برهم‌زدن امنیت در شهرهای مرزی مهران، شلمچه و چزابه خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی (رییس پلیس آگاهی ناجا) درباره اقدامات  پلیس آگاهی ناجا در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه گفت: از آنجا که تامین امنیت شهرها برعهده پلیس آگاهی است، نیروهای این پلیس در شهرهای مهران، چزابه، شلمچه و اطراف شهرهای مرزی برای تامین امنیت حضور دارند. نیروهایی نیز از آگاهی تهران و از استان‌های دیگر به همراه کارشناسان آگاهی به این مناطق اعزام شده‌اند. 

وی ادامه داد: نیروهای اعزام شده به این مناطق با هماهنگی و همکاری استان با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت شهرها را دارند، مقابله و مبارزه می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی ناجا در خصوص برخی مشکلات در سال‌های گذشته گفت: در سنوات گذشته یکی از اشکالاتی که وجود داشت، پراکنده پارک کردن خودروها و جای نامناسب پارک خودروها بود و مسافران در هنگام برگشت بعضا چون در مقابل یکدیگر پارک کرده و راه خروج را بسته بودند، هر خودرویی که قصد خارج شدن داشت، باید خودروی مقابل را جابجا می‌کرد و به خودروها آسیب وارد می‌شد.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بعضا آمار سرقت از داخل خودرو زیاد نبود و آمار خسارتی که به خودروها وارد می‌شد، بسیار زیاد بود، چراکه به صورت نامنظم خودروها پارک می‌شد. 

وی ادامه داد: اگر همه افراد رعایت کنند و خودروهای خود را در جای مناسب پارک کنند و اقدامات امنیتی را انجام دهند، انشالله سرقت کمی خواهیم داشت. پلیس نیز در شهرها حضور دارد و مسیرها را کنترل می‌کند. همچنین تیم‌های فعال در زمینه مقابله با سرقت‌های داخل خودرو در این مناطق حضور دارند و امیدواریم با این اقدامات سرقت‌ها را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز