خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

روزانه ۳۷ هزار جلد گذرنامه صادر می‌شود/صدور ویزا در دفاتر پلیس+ ۱۰ در تهران برای نخستین بار

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۳۷۶

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی با بیان اینکه روزانه ۳۷ هزار جلد گذرنامه صادر می‌شود ،گفت: افرادی که اقدام به جعل ویزا می‌کنند شناسایی شده‌اند و با آنها برخورد خواهد شد.

سرهنگ محسن صمدی (رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره میزان صدور گذرنامه برای زائران اربعین در روزهای اخیر گفت: در این مدت روزانه ۳۷ هزار جلد گذرنامه برای افرادی که در خواست کرده‌اند، صادر شده‌است و در روزهای باقیمانده تا اربعین حسینی این روند در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به زائران از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه افزایش می‌یابد، افزود: با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی امکان افزایش تعداد صدور گذرنامه نیز وجود دارد و دفاتر  پلیس + ۱۰ در سراسر کشور در این ایام در کنار دیگر اقدامات از جمله صدور خلافی و ... اقدام به اخذ مدارک برای صدور گذرنامه می‌کنند.

صمدی ادامه داد: همچنین زائران اربعین برای اولین بار در تهران می‌توانند همزمان با درخواست گذرنامه در دفاتر پلیس+۱۰ برای دریافت ویزا نیز اقدام کنند با این هماهنگی که صورت گرفته زائران سریعتر و همزمان می‌توانند گذرنامه و ویزا دریافت کنند و در وقت نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مدت زمان صدور گذرنامه در برخی شهرستان‌ها به ۴۸ و در برخی دیگر به ۷۲ ساعت کاهش پیدا کرده است، گفت: یک مرکز چاپ گذرنامه در استان خوزستان ایجاد شده است و مراحل ثبت‌نام و صدور گذرنامه در همان استان خوزستان انجام داده می‌شود و گذرنامه‌ها از آنجا صادر می‌شود.

صمدی در پاسخ به این سوال که آیا در شهرهای مرزی نیز گذرنامه و ویزا صادر می‌شود؟ خاطرنشان کرد: گذرنامه و ویزا در هیچ یک از شهرهای مرزی مهران، چزابه و شلمچه گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود.

وی درخصوص صدور ویزاهای جعلی نیز گفت: از سفارت عراق خواستیم تا در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند در این خصوص نیز افرادی شناسایی و برخی نیز دستگیر شده‌اند و در روزهای آینده نیز برخوردهایی در این زمینه خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز