خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

برخی از شهروندان برای گرفتن معاینه فنی برای خودروهایشان مقاومت می‌‌‌‌‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۶۶

شهردار تهران تاکید کرد: متاسفانه همکاری لازم از سوی بعضی از شهروندان برای آلودگی‌ها صورت نمی‌گیرد و ما از همه مردم می‌خواهیم که برای رفع این مشکل با نهادها و شهرداری مرتبط همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد افشانی شهردار تهران  در مراسم امضای تفاهنامه بین وزارت نفت و شهرداری تهران گفت: برخی از شهروندان حتی برای گرفتن معاینه فنی برای خودروهایشان نیز مقاومت می‌‌‌‌‌کنند که اینگونه مشکلات می‌‌تواند آلودگی هوا را تشدید کند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی هوای پاک از مهمترین شاخص‌‌های شهری است که باید به این دو مساله توجه ویژه‌‌‌‌ای شود، اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲ روز کاری به خاطر آلودگی هوا تعطیلی داشتیم که این می‌‌‌تواند به اقتصاد کشور آسیب وارد کند. خوشبختانه بخشی از خط شش و هفت مترو تهران در سال جاری به بهره‌‌برداری می‌‌‌رسد و مابقی در سال آینده راه‌‌‌اندازی خواهد شد که این می‌‌‌تواند در بخش آلودگی هوا این کلان شهر کمک بسزایی کنند.

شهردار تهران اضافه کرد: در حال حاضر ۷۷ واگن قطار برای خطوط مترو در گمرگ بندرعباس وجود دارد که به زودی ترخیص خواهد شد و به ناوگان مترو می‌‌پیوندد. ما قصد داریم با گسترش هرچه بیشتر مترو به پاکسازی هوای پاک تهران کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز