خبرگزاری کار ایران

سردار شرفی خبر داد:

پیش بینی توقفگاه‌ها برای اسکان زائران در مواقع ضروری/آماده‌باش ۵ هزار نیروی پلیس پیشگیری در قالب ۱۵۰۰ تیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۲۸

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به استقرار توقفگاه هایی در ۱۴۸ نقطه برای اسکان زوار در مواقع ضروری گفت: ظرفیت این توقفگاه‌ها ۴۶۰ هزار نفر است که با توجه به شرایط جوی شب گذشته در مهران این امکان فراهم شد زوار را در این توقفگاه‌ها اسکان و سامان دهیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی اظهار داشت: همچون سنوات گذشته ۲ مأموریت کلان و راهبردی؛ تأمین امنیت محورها و کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدأ( پایانه های  مسافربری) تا مقصد (مرزهای سه‌گانه؛ چذابه، شلمچه و مهران) بر عهده پلیس پیشگیری ناجا است.

وی افزود: ۵ هزار نفر از نیروهای پلیس پیشگیری ناجا در قالب ۱۵۰۰ تیم خودرویی و موتوری برای خدمات‌دهی به زوار در محورهای مواصلاتی و منتهی به مرزهای سه‌گانه(چذابه، شلمچه و مهران) در آماده‌باش هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ایستگاه‌های بازرسی تقویت شده، افزود: ۳۵ ایستگاه بازرسی ثابت و ۸۶ ایستگاه بازرسی موقت در مسیرهای منتهی به مرزهای سه‌گانه نیز مستقر هستند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: نیروهای ۲۲۸ کلانتری، ۱۷۰ پاسگاه و ۸۱ فرماندهی انتظامی بخش‌ها، در جریان مأموریت پلیس در راهپیمایی بزرگ اربعین، ایفای نقش می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به استقرار  توقفگاه‌هایی در ۱۴۸ نقطه برای اسکان زوار در مواقع ضروری عنوان کرد: ظرفیت این توقفگاه‌ها ۴۶۰ هزار نفر است که با توجه به شرایط جوی شب گذشته در مهران این امکان فراهم شد زوار را در این توقفگاه‌ها اسکان و سامان دهیم.

وی تأکید کرد: ارائه خدمات انتظامی اولویت پلیس پیشگیری در جریان مأموریت بزرگ اربعین است و در تلاشیم که مطلوب ترین خدمات دهی به زائران صورت گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تخصیص فضای مناسب به عنوان پارکینگ برای خودروهای شخصی زوار اشاره و بیان کرد: مدیریت این موضوع بر عهده مرکز انتظام پلیس پیشگیری است.

وی یادآور شد: همچنین دستگاه‌های ایکس ری در گیت‌های تردد زوار در مرزهای سه‌گانه تزریق شده تا موضوعات امنیتی به خوبی رصد شود که خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز