خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در بازی پرسپولیس و السد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۱۷

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طبق روال، جهت رفاه حال تماشاگران فوتبال دو تیم پرسپولیس و السد با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، تماشاگران را منتقل می‌کند.

به گزارش ایلنا، به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر که در اول آبان ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طبق روال، جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، تماشاگران را منتقل می‌کند.

تماشاگران می‌توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره‌گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی به سایر نقاط سطح شهر، عزیمت نمایند.

 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال، درخواست کرده از آنجا که بهترین اتوبوس‌های موجود جهت تکریم مسافران در نظر گرفته شده است، آنها را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز