خبرگزاری کار ایران

سردار شرفی:

امنیت کامل در مسیر تردد زائران برقرار است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۴۵

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی (ع ) از ایستگاه‌های انتظامی شهرستان چرداول ایلام و شهرستان کنگاور کرمانشاه بازدید کرد و از آمادگی کامل نیروهای پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی در راستای واپایش و هدایت دقیق نیروهای مستقر این پلیس در مسیر راهپیمایی اربعین از ایستگاه‌های بازرسی ویژه در شهرستان های ایلام وکرمانشاه بازدید کرد.

وی پس از بازرسی و نظارت بر عملکرد شبانه روزی کارکنان، از آمادگی کامل نیروهای پلیس پیشگیری برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد و افزود: نیروهای پلیس پیشگیری با هوشیاری کامل و بر اساس آموزش های میدانی، از تردد وسایط نقلیه مشکوک خودداری و با کنترل لایه به لایه جمعیت از تردد افراد بدون روادید یا مدارک گذرنامه معتبر جلوگیری می کنند، به گونه ای که  امنیت کامل در مسیر تردد زائران برقرار است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با یادآوری تاکید فرمانده ناجا به ارائه مطلوب ترین خدمات به زوار اربعین، خطاب به کارکنان پایور و وظیفه، مطرح کرد: در سایه خدمت بی منت و بدون چشم داشت ان شاء الله خادمان شایسته ای برای زوار اربعین حسینی (ع) باشیم و با عنایت خداوند متعال ثواب زیارت راهپیمایان اربعین حسینی شامل حال همه خادمان از جمله کارکنان ناجا شود.

گفتنی است، رئیس پلیس پیشگیری در حاشیه این بازدید آمادگی رزمی و اطلاعاتی کارکنان حاضر در ایستگاه های بازرسی را بر اساس ویژه نامه و کتابچه دانستنی های ماموریت اربعین که قبلا توزیع شده بود مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز