خبرگزاری کار ایران

خجسته:

وضعیت دانشجویان ثبت‌نامی در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد نگران‌کننده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۲۶

یک عضو فراکسیون دانشجویان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی نگرانی زیادی در خصوص مشکلاتی که برای دانشجویان ثبت‌نامی در رشته‌های پزشکی و زیر مجموعه‌های آن در کشور رخ داده است دارد و فراکسیون دانشجویان هر کمکی که از دستش بر بیاید برای مرتفع شدن این مشکل انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا، امیر خجسته در تشریح جلسه فراکسیون دانشجویان با حضور تهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«جلسه فراکسیون دانشگاهیان با حضور تهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای فراکسیون دانشجویان برای شنیدن توضیحات و راهکارهای تهرانچی در خصوص حل مشکلات این دانشگاه و دانشجویان جدیدالورود و ثبت‌نامی دانشگاه آزاد تشکیل شد.

در این جلسه بنده با توجه به اخبار و اطلاعات موجود نگران کننده در زمینه دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به آقای تهرانچی بیان کردم، یک برنامه‌ریزی و هدفگذاری نیاز مبرم این دانشگاه‌ است. دانشگاه آزاد بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر کارمند، ۳۰ هزار نفر هیات علمی و ۵.۱ میلیون نفر دانشجو است، اما متاسفانه امید در بین کارمندان، مدرسین و هیات‌های علمی دانشگاه آزاد به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و باید هر چه زودتر با برنامه‌ریزی‌ امید را به دانشگاه بازگردانیم. دانشگاه آزاد باید جلسات مستمری با نمایندگان برگزار کند تا هر کمکی که از دست نمایندگان برمی‌آید برای بهبود شرایط دانشگاه انجام شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگرانی بسیار زیادی در خصوص مشکلاتی برای دانشجویان ثبت‌نامی در رشته‌های پزشکی و زیر مجموعه‌های آن در کشور رخ داده است، دارد. بنده شخصا در جمع این دانشجویان که اغلب دو یا سه هفته در کلاس‌ها حضور پیدا کرده بودند، حاضر شدم و متاسفانه این اتفاق ضربه‌های بدی را اعم از مالی و روحی به این دانشجویان وارد کرده است.

از شما می‌خواهیم به هر طریق ممکن این مشکل با همان رشته‌هایی که مورد نظر دانشجویان است، مرتفع شود و اگر در این خصوص به کمک مجلس احتیاج است، ما حاضریم هر کمکی را انجام دهیم و اگر باید با وزارت بهداشت و آموزش عالی مذاکره شود، باز هم این فراکسیون می‌تواند برای حل این مشکل هر کاری را انجام دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز