خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۹۵

هشت کمیته تخصصی زیرمجموعه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در نشست دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به منظور سازماندهی زیرگروه‌های این شورا برگزار شد، پس از بحث و بررسی پیرامون شیوه انجام کار، شوراهای صنفی واحدها به اتفاق آراء در خصوص تشکیل کمیته‌های تخصصی به جمع بندی نهایی رسیدند.

همچنین در این نشست کمیته‌های صنفی دانشجویی تشکیل و مسئولین هر کمیته نیز معرفی شد.

در این نشست حاتمی دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به مراحل پی گیری مطالبات اشاره کرد و افزود: طبق آئین نامه باید ابتدا مسائل در شورای صنفی واحد(خوابگاه ها یا دانشکده ها) مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و در صورت به نتیجه نرسیدن مشکلات در واحدهای مربوطه، موضوع در کمیته  تخصصی(یکی از هشت کمیته مذکور) طرح و بررسی گردد تا طی الویت بندی مشکلات، اقدام به حل موضوع شود.

وی ادامه داد: از تمام 162 نماینده شورای صنفی کلیه واحدها تقاضای همیاری و همکاری دارم و خواستار آن هستم که بنا بر علاقه و مسئولیتی که در شورای صنفی واحد خودشان دارند در یکی از کمیته های تخصصی نیز عضو شوند و شورای دانشگاه را در جهت پی گیری تخصصی مطالبات منطقی دانشجویان یاری رسانند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در خاتمه اذعان داشت: مسئولین کمیته ها از تمامی توانمندی ها و ظرفیت های موجود اعضای شورای صنفی در جهت پیش برد اهداف شورا بهره مند شوند و در تمامی امور از پیشنهادها و نظرات آن ها استفاده کنند و همچنین کلیه دانشجویان برای حل مشکلات احتمالی با نمایندگان منتخب خود در کمیته های تخصصی ارتباط گرفته و طرح مسئله نمایند.  

بر اساس این گزارش، "دکتر محمد فشنگچی بناب" مسئول کمیته تخصصی  تحصیلات تکمیلی، "علی عباسی" دبیر دانشکده پزشکی و مسئول کمیته اطلاع رسانی، "سپیده برزگر" مسئول کمیته آموزش و پژوهش و مسئول آموزش شورای صنفی دانشگاه، "کیوان اولی زاده" و "دلسوز رضایی" مسئول کمیته ایاب و ذهاب،"آیناز ولایتی" دبیر خوابگاه گل نرگس مسئول کمیته تغذیه، "فاطمه عالی پور" دبیر خوابگاه سمیه و مسئول کمیته فناوری اطلاعات، "مجتبی عطایی" دبیر دانشکده دندان پزشکی و مسئول کمیته تربیت بدنی و "ندا علیزاده" دبیر خوابگاه حضرت زینب(س) مسئول کمیته سلامت شدند.

علاوه بر این کمیته ها، معاون دبیر شورای صنفی دانشگاه در سطح دانشکده‌ای حمیدرضا سالمی دبیر دانشکده پرستاری و مامایی، معاون در سطح خوابگاهی نیز امیر رضا الله قلیپور دبیر خوابگاه فردوس و همچنین نایب دبیر شورای صنفی دانشجویان آرمین سعیدی سوق دبیر خوابگاه امام علی(ع) شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز