خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده کارگاه صنعتی در جاده مخصوص کرج

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۷۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک کارگاه صنعتی در جاده مخصوص کرج خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:34 امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج جنب خیابان سپاه اسلام به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی 6 دستگاه تانکر آب و دو دستگاه خودروی تجهیزات کف فورماتیک تخصصی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: عوامل شهرداری منطقه 21 نیز در حال حاضر در محل حادثه حضور دارند. محل آتش‌سوزی یک کارگاه بزرگ صنعتی بود که در بخشی از فضای باز محوطه آن‌ که حدود هزار متر مربع بود تعدادی لوازم تولید شده یا اجناس ضایعاتی وجود داشت. این بخش دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود و ارتفاع شعله‌ها از فواصل دور قابل رویت بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در مجاورت این کارگاه یک سوله 300 متری وجود داشت، خاطرنشان کرد: داخل این سوله اجناسی وجود داشت و آتش به بخش‌های جزیی از این سوله سرایت کرده بود و در حال گسترش بود. همچنین در بخش محوطه روباز نیز قسمت‌های دیگری بود که قفسه بندی شده و آتش به سرعت در حال سرایت به آنها بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله از طریق نردبان هیدرولیکی از ارتفاع و هم سطح زمین عملیات اطفا را آغاز کردند و موفق شدند آتش را کنترل کنند. در حال حاضر خطر سرایت آتش به دیگر بخش‌ها وجود ندارد و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز