خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۳ خبر داد:

آغاز عملیات به زراعی در شرق تهران/ ارائه خدمات طرح نگهداشت شهر

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۵۱

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز عملیات به زراعی بوستان‌ها و قطعات فضای سبز با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری در نواحی چهار گانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمان‌‌‌‌زاده با اشاره به عملیات به زراعی بوستان‌‌‌‌‌ها و قطعات فضای سبز با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری گفت: عملیات هرس و به زراعی شامل کندوکوب، برداشت خاک مازاد و خاک‌‌‌دهی، ترمیم تشتک‌ها، ترمیم تنه، قیم‌‌گذاری، کنده‌‌‌کشی، هرس درختان و درختچه‌‌ها، کوددهی، برف‌‌‌‌تکانی و... از فعالیت‌های مهم اجرایی فضای سبز در شش ماهه دوم سال است که مطابق دستورالعمل سازمان بوستان‌ها از ۱۵ مهرماه صورت گرفته و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

وی افزود: به منظور اجرای صحیح عملیات مذکور کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز از مسیرهای برنامه‌‌‌‌‌ریزی‌‌شده جهت اجرای عملیات بازدید و در کلاس‌های آموزشی ویژه ناظران، کارشناسان و عوامل نواحی، آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه با آغاز دوره سرما و انجام فعالی‌‌های اجرایی این فصل و لزوم آمادگی پیمانکاران فضای سبز نواحی، بازدید از ادوات هرس و به زراعی با حضور رییس گیاه‌پزشکی سازمان بوستان‌ها، رئیس فضای سبز، مسئول مرکز تحقیقات و کارشناسان، ناظرین وعوامل نواحی صورت گرفت، اظهار داشت: در این بازدید، ادوات، تجهیزات و نهاده‌‌‌های  مورد نیاز پیمانکاران جهت اجرای برنامه و اقدامات شش ماهه دوم سال مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز