خبرگزاری کار ایران

در افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی مطرح شد؛

پیشرفت 25 درصدی پروژه نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی طی 3 ماه/شهرداری می‌تواند با املاکش بدهی‌هایش را بپردازد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۶۸

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: پروژه نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی طی 3 ماه پیشرفت 25 درصدی داشت و تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه در مراسم افتتاحیه نیمه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه مسیر حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش اظهار کرد: این پروژه به لحاظ ابعاد خیلی بزرگ نیست اما می‌تواند ترافیک سه بزرگراه ارتش، امام علی(ع) و صیاد شیرازی را روان کند. همچنین این پروژه در آلودگی هوا نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

سعید محمد ادامه داد: 55 میلیارد تومان اعتباری بود که به پروژه اختصاص داده شد.

وی افزود: ما حدود دو میلیون نفر ساعت برای این پروژه کار کردیم و هیچ سانحه‌ای در طول این مدت نداشتیم.

محمد با اشاره به سابقه پروژه شهید صیاد شیرازی گفت: آقای افشانی در تیرماه جلسه‌ای ترتیب داد تا این پروژه را بررسی کنند تا آن زمان این پروژه 75 درصد پیشرفت داشت اما طی سه ماه پس از این جلسه 25 درصد پیشرفت داشته و این به دلیل همدلی مدیریت شهری و قرارگاه خاتم‌الانبیا بود. این پروژه نسخه یک کار تیمی بود.

وی با بیان اینکه ما هیچ مرزبندی بین نیروهای انقلاب قائل نیستیم، گفت: اگر کسی در راستای پیشرفت کشور توانایی داشته باشد و کمک نکند خیانت کرده است. اگر نیاز به کمک قرارگاه خاتم الانبیا وجود داشته باشد مشابه همین فرمول در سایر پروژه‌های شهری تهران اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد: قرارگاه توان دارد اما نیاز به تامین مصالح و مواد هم هست همچنین باید بگویم در ارتباط با کارهای تهاتری پیشرفت خوبی اتفاق نیفتاده که از آقای افشانی می‌خواهیم به این کار سرعت بخشد.

وی در پایان از مردم منطقه در صورت آسیب حین انجام عملیات عذرخواهی کرد.

سعید محمد از بیان رقم بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم الانبیا خودداری کرد و ادامه داد: البته شهرداری تهران املاک و اقلام غیرنقد دارد و می‌تواند از این طریق بدهی‌های خود را تسویه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز