خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران مطرح کرد:

اعزام ۱۳۵۰ نفر از پرسنل شهرداری به عتبات عالیات/ تکذیب محتوای مطرح شده در رابطه با لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۵۹

شهردار تهران محتوای مطرح شده در رابطه با دیدارش با رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی افشانی در حاشیه مراسم «اعزام کاروان خادم الحسین (ع) شهرداری تهران به عتبات عالیات» با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محتوایی که در خصوص دیدار من با علی لاریجانی مطرح می‌‌‌‌شود، کذب محض است، گفت: قطعاً بدانید کسانی که شایعاتی درباره این دیدار منتشر کردند دنبال آگاهی‌‌‌‌‌بخشی نیستند و عادت کرده‌‌‌اند با تخریب و اشاعه دروغ صدای خود را بلندتر کنند.

وی ادامه داد: با لاریجانی تماس گرفتم و درخصوص موضوعی عادی و نه آن چیزی که درباره آن شایعه کرده‌‌‌اند، صحبت کردم و در انتها از او خواستم که یک جلسه ملاقات داشته باشیم. ایشان نیز بلافاصله گفتند فردا بروم، من نیز به ایشان گفتم فردا جلسه هیات دولت است و نمی‌‌‌‌‌توانم بیایم و جلسه به پس فردا موکول شد. در نهایت در روز مقرر ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با لاریجانی دیدار داشتم و اخباری که درباره محتوای این دیدار منتشر شده، کذب محض است. 

شهردار تهران درباره شایعه شنود دفتر مدیران شهرداری اظهار داشت: ما همه پیرو اباعبدالله (ع) هستیم که درس آزادگی به جهان داده است. چنین اقدام پلشتی از سوی کسی ممکن است سر بزند که بویی از آزادگی نبرده باشد. فردی که این تهمت و افترا را زده حرف خود را پس گرفت و آن را حذف کرد. من نیز به همکارانم گفتم از کسانی که این اتهام را در سایت‌‌‌‌هایشان منتشر کرده‌‌‌اند، شکایت شود. در هر صورت این خبر کذب محض است.

افشانی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جلسه‌‌‌اش با محسن هاشمی تصریح کرد: من هر روز با آقای هاشمی جلسه کاری دارم و بحث‌‌های مختلف درباره مسائل شهرداری رد و بدل می‌‌شود. 

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت شهرداری تهران برخلاف سال‌‌‌های قبل حمل نقل زائران اربعین را برعهده نگرفته است، خاطرنشان کرد: چنین نیست و ما امسال هم مانند سال‌‌‌‌های قبل در حد مقدورات زائران را تا مرزهای کشور همراهی می‌‌‌کنیم و از مرز به بعد این امر برعهده برادران عراقی است. البته در سال‌‌‌های قبل سپاه پاسداران با اتوبوس‌‌هایی زائران را تا آن سوی مرز جابه‌‌جا می‌‌کرد که امسال نیز همین برنامه را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز