خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه مرزداران با سوداگران

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۵۶

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزبانان علیه قاچاقچیان مسلح و کشف ۲۱۴ کیلوگرم تریاک در مرز‌های حوزه شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "سعید کمیلی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، مقابله با سوداگران مرگ را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند بوسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیری مواد مخدر را وارد کشور کنند که با اقدام به موقع و اجرای کمین هدفمند توسط مرزداران، موفق به انجام این کار نشدند و مأموران با اجرای سنگین آتش سوداگران مرگ را زمین گیر کرده و محموله مواد مخدر را از چنگال قاچاقچیان خارج کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند مقدار ۲۱۴ کیلوگرم تریاک، یک دستگاه خودروی تویوتا و مقادیری سلاح و مهمات را نیز کشف کنند.

سردار کمیلی در خاتمه خاطر نشان کرد: مرزداران استان با تعامل و همکاری خوب مرزنشینان استوارتر از گذشته از مرز‌های جنوب شرق کشور محافظت می‌کنند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به متجاوزان و قاچاقچیان نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز