خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

عدم صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی/ مردم مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند

کد خبر : ۶۸۰۳۶۸

فرمانده ناجا با تأکید بر عدم صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی، از آمادگی کامل پلیس برای تسهیل در تردد و تأمین امنیت زائران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مهران و در جمع خبرنگاران گفت: مفتخریم امسال نیز همانند سال گذشته با آمادگی کامل در پایانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مرزی برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران تلاش می‌‌‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه زائران توجه داشته باشند ظرف ۴۸ ساعت می‌‌‌‌توانند در مبدأ حرکت گذرنامه تهیه و با گرفتن روادید معتبر به سفر خود ادامه دهند، اظهار داشت: در پایانه‌‌ها صدور گذرنامه و ویزا انجام نمی‌‌شود و زائران مراقب سودجویی افراد فرصت‌‌طلب باشند به آنان توصیه می‌‌‌کنیم تا با گذرنامه معتبر و قانونی به مرزها مراجعه کنند.

این مقام عالی انتظامی به افزایش گیت‌‌ها برای تردد زائران اشاره و تصریح کرد: همکاری دستگاه‌‌های مختلف با یکدیگر موجب تسهیل در تردد و تامین امنیت زائران خواهد شد.

اشتری ادامه داد: باز هم تاکید می‌‌‌کنیم که به هیچ عنوان اجازه تردد به افراد فاقد مجوز داده نخواهد شد چراکه ما وظیفه کنترل و اجرای مقررات را برعهده داریم.

وی با اشاره به اقدامات مناسب برای تسهیل در زیرساخت‌‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیشرفت‌‌های مناسبی در این زمینه انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز