خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران خواستار شد؛

خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر در مراسم اربعین اجتناب‌ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۳۲

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر کمک کنند تا با تصویب لایحه مجوز به شهرداری برای انجام هزینه در مراسم اربعین، حداقل خدمتی به شهروندان حاضر در این مراسم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم امینی امروز (۲۲ مهر) در نود و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان اظهار کرد: امیدواریم مدیریت شهری موفق شود فضای شهری و خدمات‌رسانی را برای این افراد مناسب‌سازی کند تا این عزیزان به راحتی در شهر آمد و شد کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی نقش مدیریت شهری در برگزاری این مراسم در رسانه‌ها مورد کندوکاو شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: دیدگاه‌های مختلفی در این مورد عنوان شده است. بعضی با دیدگاه افراطی خواهان دخالت حداکثری مدیریت شهری در این مراسم هستند و برخی با نگاه تفریطی معتقدند مدیریت شهری نباید هیچ نقشی در برگزاری این مراسم داشته باشد و نباید هزینه‌ای کند.

امینی ادامه داد: نگرش بینابینی هم این است که اگرچه دولتی کردن این مراسم درست نیست اما بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع که بیش از یک میلیون از شهروندان تهرانی در آن شرکت می‌کنند هم درست نیست.

نایب رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: ستاد برگزاری اربعین در وزارت کشور تشکیل شده و بخشی از وظایف را به شهرداری کلانشهرها واگذار کرده است. طبیعی است این انتظار وجود داشته باشد که حداقل نیازهایی از مردم در این مراسم برآورده شود.

وی افزود: البته در دیدار ریاست محترم شورا با مسئولان عراقی در سال گذشته، برخی نگرانی‌های مسئولان عراقی، بزرگ جلوه دادن کمک‌های ایران بود که منجر به عاجز نشان دادن عراق در این مراسم شود. اما در حوزه حمل و نقل، نظافت یا پیدا شدن گمشدگان و تسهیل ارتباط شهروندان، کمک مدیریت شهری اجتناب ناپذیر است.

امینی با اشاره به لایحه مجوز انجام هزینه در مراسم اربعین گفت: امیدواریم اعضای شورا با یک نگاه اعتدالی کمک کنند حداقلی از خدمت رسانی به شهروندان حاضر در این مراسم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز