خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مدیر مدرسه تاکستان تعلیق و فرد خاطی با حکم وثیقه آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۸۵

فردی که در تاکستان اقدام به خون‌گیری از دانش‌آموزان کرده بود، شب گذشته بازداشت شد اما با ارائه دلایلی مبنی بر اینکه هدفی جز کمک نداشته توسط دادستان شهر تاکستان با قید وثیقه آزاد شده است.

سیدحسن بی‌نیاز (رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرروش استان قزوین) در خصوص آخرین خبر از حواشی دبیرستان دخترانه سماء و شخص خاطی به خبرنگار ایلنا گفت: شخص خاطی نوجوانی ۱۷ ساله و دانش‌آموز یکی از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای تاکستان بوده است. او دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه را در هلال احمر گذرانده بود و به این وسیله با شاید نوعی کنجکاوی و شیطنت وارد مدرسه شده است.

وی ادامه داد: او با یک کارت جعلی وارد مدرسه شد و متاسفانه مدیر مدرسه و مربی بهداشت در بررسی مدارک دقیق او کوتاهی کردند. از این رو او کار تست قند خون را شروع می‌کند ولی این کار باعث ایجاد شک در دانش‌آموزان شده و بعد حراست وارد عمل می‌شود.

بی‌نیاز افزود: خوشبختانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که جواب آزمایش همه دانش‌آموزان منفی بوده و همه آنان واکسینه خواهند.

او با اشاره به تعلیق مدیر مدرسه گفت: ضمنا مدیر دبیرستان دخترانه سماء در حال تعلیق و مربی بهداشت نیز در حال بازجویی است.

ناگفته نماند که مدیر و مربی مدرسه نیز جز کسانی بودند که از خودشان تست قند خون گرفته شده است.

فردی خاطی شب گذشته بازداشت شد اما با ارائه دلایلی مبنی بر اینکه هدفی جز  کمک نداشته توسط دادستان شهر تاکستان با قید وثیقه آزاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز