خبرگزاری کار ایران

حیدری:

زائران برای انتخاب مسیر مناسب و ثبت‌نام به رسانه‌ها مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۶۳

دبیر ستاد اربعین گفت: زائران برای انتخاب راه، ثبت‌نام و ایمنی و... به رسانه‌ها مراجعه کنند. من افراد را به فضای مجازی ارجاع نمی‌دهم زیرا در آنجا مطالب متفاوتی یافت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهریار حیدری صبح امروز در همایش یاوران رسانه‌ای اربعین که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: نقش قلم در دین و آیین مشخص است و چه قلمی بهتر که در خدمت امام حسین (ع) و زائران ایشان باشد.

وی با بیان اینکه امروز در هجمه دشمنان اربعین قرار گرفته‌ایم که ان شاالله امسال هم مانند سال گذشته پیروز خواهیم شد، اظهار داشت: گروه‌های مطبوعاتی، تحقیقاتی و دانشگاهی غربی در مسیر راهپیمایی حاضر می‌شوند تا ایرادی پیدا و بزرگنمایی کنند ولی موفق نشده و نمی‌شوند.

این مقام مسئول در وزارت کشور ادامه داد: ستاد اربعین ۱۰ ماه است که با کمیته‌های تخصصی و کشوری مشغول به فعالیت است. ما گروه‌های مختلفی را درگیر کرده‌ایم و حتی فرمانداری‌ها هم فعال شده ‌اند ولی رسانه‌ها نقش ویژه‌ای دارند.

شهریاری به اهمیت راهپیایی اشاره و تصریح کرد: اربعین امسال جایگاه ویژه‌ای دارد. دو، سه سال پیش دشمنان اسلام از جایگاه اربعین آگاه نبودند اما اکنون آنها فهمیده‌اند اربعین چه جایگاه ویژه‌ای در آگاهی و بیداری و اتحاد اسلام دارد.

وی افزود: اگر امام به بحث محرم و صفر تاکید داشتند مقام معطم رهبری در چند سال اخیر تاکید ویژه‌ای به مساله اربعین دارند و در وزرشگاه آزادی هم بر این مساله تاکید دارند.

دبیر ستاد اربعین اضافه کرد: من بارها گفته‌ام زائران برای انتخاب صحیح راه، ثبت‌نام و ایمنی و... به رسانه‌ها مراجعه کنند. من افراد را به فضای مجازی ارجاع نمی‌دهم زیرا در آنجا مطالب متفاوتی یافت نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز