خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار اشتری صورت گرفت؛

افتتاح مرکز کنترل هوشمند ترافیک تهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۷۷

فرمانده ناجا با افتتاح مرکز کنترل هوشمند ترافیک تهران گفت: پلیس راهنمایی و ‌رانندگی به دلیل اینکه مستقیما با مردم در ارتباط است باید مجموعه‌ای به‌روز با دقت و توانمند باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاح مرکز کنترل هوشمند ترافیک تهران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تشکر می‌کنم از همت خوب فرماندهی نیروی انتظامی سردار رحیمی و سرداران دیگر که در راه‌اندازی این مرکز همکاری داشتند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت‌ها باید از تکنولوژی روز استفاده کند و این یک ضرورت است. پلیس راهنمایی و ‌رانندگی به دلیل اینکه مستقیما با مردم در ارتباط است، باید مجموعه‌ای به‌روز با دقت و توانمند باشد.

شردار اشتری افزود: اگر در کنار این نیروی انسانی توانمند تجهیزات هم داشته باشیم بهترین اقدامات را انجام می‌دهیم و حتما در زندگی مردم اثر مستقیم دارد. امروز بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه در حال تردد هستند و مدیریت این مجموعه بزرگ همکاری زیادی را می‌طلبد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از ظرفیت‌های ناجا و همه زیرساخت‌ها استفاده کنیم برای تسهیل در امورات مردم. معتقدیم آرامش و امنیت مردم برعهده ماست. ما در خدمت مردم هستیم و با همتی که برای آینده داریم برای تحول در خدمت به مردم، موفق تر عمل خواهیم کرد. با حمایت‌های مادی و معنوی مسولان و رهنمودهای رهبری می‌توانیم تسهیلات بیستری ارائه دهیم. ما به نسبت دهه‌های گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر کاهش تلفات داشته‌ایم و از ۲ هزار نفر به ۱۶ هزار نفر رسیده‌ایم. سفرها و وسایل نقلیه افزایش یافته، در حال حاضر در تمام تعطیلات ما پیک کاری مثل نوروز داریم. البته ما از آرامش و آسایش و رفاه مردم خوشحالیم اما این مدیریتی می‌طلبد که بدون کمک‌ها امکان‌پذیر نیست.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: طی گزارش تلفاتی که به رهبری دادیم ایشان گفتند یک نفر هم زیاد است و ما تلاش داریم به منویات ایشان عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز