خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس پایتخت:

برخورد مقتدرانه پلیس در اغتشاشات اخیر ناشی از هوشمندی پلیس بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۸۷

معاون اجتماعی پلیس پایتخت تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر برخورد مقتدرانه و مدبرانه پلیس ناشی از هوشمندی‌اش بود چراکه نگذاشت دشمن به هدفش که تبدیل پایتخت به محل بروز اغتشاشات بود، دست یابد.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی رئیس پلیس پایتخت با مدیران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه و نخبگان فرهنگی اجتماعی بعد از ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ مراد مرادی، معاون اجتماعی پلیس پایتخت در این جلسه به موضوع امنیت پرداخت و گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و اگر بخواهیم آن را برقرار کنیم، به مشارکت تمام اقشار جامعه نیاز است. ارتباط، تعامل سازنده و مستمر پلیس با نخبگان،‌  کارشناسان،‌ اصحاب رسانه و دانشگاهیان می‌تواند امنیت را به ارمغان بیاورد.

وی جامعه‌مداری و جامعه محوری را دو راهبرد مهم پلیس دانست و اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر برخورد مقتدرانه و مدبرانه پلیس ناشی از هوشمندی بود چراکه دشمن درصدد بود تهران را با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی خاص خود به محل بروز اغتشاشات تبدیل کند که موفق نشد.

این مقام ارشد پلیس به تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی و گروه مشاوران جوان در پلیس تهران اشاره و تصریح کرد: اصحاب رسانه، پلیس و نخبگان سه ضلع اصلی حفظ امنیت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز