خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا عنوان کرد:

ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۱۱

رئیس پلیس فتا ناجا در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد: با شناخت دیدگاه‌های شهدا می‌تـوان فرهنـگ شهادت‌طلبی را در جامعه رواج داد و با جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته، مقابله کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: وقتـی  کسی در راه خـدای عزّوجـلّ کشـته شـد، برتر از آن هیچ کـار نیکـی وجـود ندارد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه شهادت برای ما فیض عظیمی است، جوان‌‌‌های ما شهادت را آرزو دارند و ملتی که شـهادت را آرزو دارد پیروز است، اظهار داشت: با شناخت دیدگاه‌‌‌های شهدا می‌تـوان فرهنـگ شهادت‌‌طلبی را در جامعه ترویج داد و با جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است، مقابله کرد.

رئیس پلیس سایبری کشور بر نقش و جایگاه بی‌بدیل شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در پیروزی، تثبیت، حفظ نظام اسلامی و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان در تاریخ انقلاب تاکید و تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی انقلاب اسلامی نقش‌ به سزایی در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام راحل (ره ) و شهدا دارند.

هادیانفر افزود: امروز نیز نوبت ما است تا ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم و با تکریم خانواده‌های آنان نشان دهیم که هنوز یاد و خاطره آنان زنده و جاودان است.

گفتنی است، در پایان این نشست صمیمی از ایثار و خدمات ارزنده خانواده مدافع حرم محسن اشرفی و خانواده شهید سردار چراغعلی رئیس بازرسی پلیس آگاهی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز