خبرگزاری کار ایران

نظری مطرح کرد:

دعوت از نمایندگان و کارشناسان اقشار مختلف به شورا برای سخنرانی در مناسبت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۳۳

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به لزوم دعوت از نمایندگان اقشار و کارشناسان به شورا برای سخنرانی در مناسبت‌های مختلف گفت: پیشنهاد می‌کنم در روز جهانی کودک و روز جهانی توان‌یابان، از کنش‌گران این حوزه‌ها دعوت شود تا جهت بیان دغدغه‌ها و نیازهای حوزه فعالیت خود در صحن شورا صحبت کنند.

به گزارش ایلنا، حجت نظری در نود و دومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در طول دهه‌های گذشته سیاست‌گذاری‌ها، تمرکز منابع و مراکز خدماتی و مواردی از این دست، همگی سبب شده تا شهر تهران ویژگی منحصر به فردی در مقایسه با دیگر شهرهای کشور داشته باشد. همین ویژگی نیز تهران را به شهری بدل کرده که عمدتا بیشترین جمعیت اقشار و گروه‌های خاص، اعم از آسیب‌دیده یا در معرض آسیب نیز در این شهر ساکن هستند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد بنده به خودمان در شورای شهر تهران و خطاب به هیات محترم رییسه است، گفت: بدیهی است که ما، نماینده تمام جامعه، اعم از کسانی که به ما رای دادند یا به رقیب ما یا حتی در انتخابات شرکت نکردند هستیم. می‌خواهم پیشنهاد کنم تا نمایندگان اقشار و انجمن‌ها و گروه‌های مختلف از صحن و جلسات شورا سهم داشته و در مناسبت‌های مختلف، فرصت سخنرانی به نمایندگان یا کارشناسان مربوط به این عزیزان در صحن شورای شهر تهران، ری و تجریش داده شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران اضافه کرد: بدون شک اینکه ما بتوانیم بدون واسطه از نظرات و دغدغه‌های تمامی اقشار شهر با خبر شویم، علاوه بر اینکه در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مان موثر است، می‌تواند تریبونی را در اختیار این عزیزان قرار دهد تا در حضور خبرنگاران و مردم عزیز مطالبات و مسائل خود را بیان کنند.

وی تاکید کرد: مشخصا پیشنهاد می‌کنم در روز جهانی کودک و روز جهانی توان‌یابان، از کنش‌گران این حوزه‌ها دعوت شود تا جهت بیان دغدغه‌ها و نیازهای حوزه فعالیت خود در صحن شورا صحبت کنند. روز جهانی سالمند را پشت‌سر گذاشتیم، اما می‌شود در سال‌های پیش‌رو، همین اتفاق برای آن بخش و دیگر حوزه‌ها نیز تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز