خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

با خدمت بیشتر به مردم، استکبار جهانی مأیوس‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۸۳

فرمانده ناجا در مراسم افتتاح ساختمان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: نیروی انتظامی و همکاران عزیزم در این پاسگاه بدانند که هر خدمتی که انجام دهند در راه خدا و عبادت محسوب می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آیین بهره برداری  از ساختمان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم که در قرارگاه پلیس راه این استان با حضور استاندار، اعضای شورای تأمین، مدیران کل، فرماندهان سپاه و ارتش در استان، حجت الاسلام والمسلمین "ادیانی"؛ رئیس عقیدتی سیاسی ناجا و سردار نوریان معاون اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: از همه همکاران و همچنین سردار "آقاخانی" به دلیل زحماتی که به دوش این عزیزان است، تشکر می کنم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروز به زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدیم و به مناسبت هفته ناجا با تعدادی از مراجع معظم تقلید دیدار خواهیم داشت.

سردار اشتری با اشاره به اینکه امروز افتتاح ایستگاه پلیس راه استان قم را هم ان‌شاءالله شاهد خواهیم بود، گفت: هر چقدر بیشتر به مردم خدمت کنیم استکبار جهانی مأیوس تر خواهد شد این از  فرمایشات مقام معظم رهبری است که نیروی انتظامی این توفیق را دارد که در عرصه های مختلف خدمتگزار مردم ولایت مدار کشور به خصوص مردم عزیز استان قم باشد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و همکاران عزیزم در این پاسگاه بدانند که هر خدمتی که انجام دهند در راه خدا و عبادت محسوب می شود.

فرمانده ناجا ادامه داد: کار بزرگ و شریفی که همکاران ما در پلیس راه برای جلوگیری و یا کاهش آمار جان باختگان تصادفات با تمام تلاش انجام می دهند، اجر و پاداشی عظیم در نزد خدا دارد و به طور حتم حضرت معصومه (س) نیز بیشتر این موضوع را می پسندند و از ما می خواهند که در این راه خدمتگزاران شایسته ای باشیم.

سردار اشتری به جاده های منتهی به استان قم و نیز اتوبان قم - تهران که یکی از محور های مواصلاتی اصلی کشور است، اشاره و بیان کرد: اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه موثر بوده و ان شاءالله در تلاش باشیم که این اقدامات را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

فرمانده ناجا در خاتمه افزود: خداوند توفیق دهد در این راه مقدس مقتدرانه، هوشمندانه و بافکر بتوانیم خدمتگزار مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز