خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی نیروی انتظامی:

با رفع خلاء‌های قانونی دیگر کسی جرأت تعرض به پلیس را ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۸۹

معاون اجتماعی نیروی انتظامی، دقت نظر، هوشمندی در تصمیم گیری و نگاه نافذ را از جمله خصوصیات کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا برشمرد و گفت: قطعا شما کارآگاهان با توانمندی‌های بالا توانسته اید بسیاری از جرایم را کشف کنید.

به گزارش ایلنا، سردار احمد نوریان در دیدار با تعدادی از کارآگاهان زبده سراسر کشور با تبریک روز کارآگاه، اظهار داشت: هفته پیش رو، هفته نیروی انتظامی است و جا دارد به همه عزیزانی که در این نیرو مشغول به خدمت هستند و به عنوان پیشانی، افتخار و زینت نظام محسوب می‌شوند، تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه امروز در شرایط حساس سیاسی و اقتصادی به سر می‌بریم، افزود: مردم کشور ما همواره با تکیه بر این عزیزان در آرامش و آسایش به سر می‌برند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، گفت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مفاسد و جرایم است و در این راستا شما کارآگاهان مسئولیت زیادی بر عهده دارید به طوری که باید با اشراف و ظرافت نسبت به کشف جرایم اقدام کنید.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی باید هوشمند و نگاهشان نافذ باشد، قطعا قدم‌های شما نیز حساب شده برداشته خواهد شد.

سردار نوریان، پلیس را در لبه فعالیت‌های نظام دانست و عنوان کرد: امروز پلیس ما از جنس مردم و برای مردم است و قطعا تفاوت‌های بسیاری با پلیس کشور‌هایی همانند آمریکا دارد.

وی افزود: امروز پلیس آمریکا برای دستگیری فردی که هنوز جرم او مشخص نشده به راحتی اجازه تیراندازی دارد به طوری که اگر به فردی در درون خودرو دستور ایست دهد او باید دست‌های خود را بر روی زانو گذاشته و هیچ عکس العملی از خود نشان ندهد در غیر اینصورت به او تیراندازی خواهد کرد.

معاون اجتماعی ناجا به وجود خلاء‌های قانونی اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم با اتخاذ راهکارهایی، این خلاء‌ها را برطرف کنیم تا کسی جرأت تعرض به پلیس را نداشته باشد.

وی به مسئولیت حفظ نظم عمومی توسط پلیس اشاره و اظهار داشت: مبنای فعالیت نیروی انتظامی همواره بر پیشگیری اجتماعی و انتظامی است و همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه باید بدانند رابطه آن‌ها با امنیت چیست.

معاون اجتماعی ناجا، دقت نظر، هوشمندی در تصمیم و نگاه نافذ را از جمله خصوصیات کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا برشمرد و گفت: قطعا شما کارآگاهان با توانمندی‌های بالا توانسته اید بسیاری از جرایم را کشف کنید.

سردار نوریان در ادامه گفت: این باعث افتخار است، که امروز در خدمت شما عزیزان که در بخش تخصصی و کشف جرم ناجا خدمت می‌کنید، باشیم.

معاون اجتماعی ناجا در پایان با بیان اینکه هوشمند بودن شما در تصمیم گیری قطعا می‌تواند در کشف جرم اثرگذار باشد، گفت: امیدواریم خداوند نیز بر تیزبینی، نقاط قوت و توانمندی شما افزوده تا بتوانید بیش از پیش در خدمت مردم باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز