خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار از زمان ساخت؛

تاسیسات زیرساختی در برج آزادی تهران بازسازی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۸۰

تاسیسات قسمت‌هایی از زیرساخت‌های برج برای نخستین بار از زمان ساخت تعویض شدند.

به گزارش ایلنا، این برج در سال ۱۳۵۰ در ورودی غربی شهر و با استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات مدرن زمان خود ساخته و به بهره‌‌‌‌برداری رسید. در طی ۴۷ سال گذشته برج آزادی همواره به عنوان نماد ملی ایران مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده و خدمات فرهنگی، هنری و گردشگری ارائه داده است. استهلاک دستگاه ها نیز بخش اجتناب ناپذیر هر ساختمان است.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی با رویکرد بهسازی فضاهای داخلی و خارجی مجموعه‌‌‌‌‌های تابعه خود پس از اقداماتی بسیار مثبت از جمله شست و شوی نمای برج، به بخش‌‌‌‌‌های داخلی مجموعه نیز پرداخته است.

تعویض پمپ‌‌‌‌‌های سیستم گرمایشی تاسیسات مرکزی، تعویض تابلو برق‌‌های پست فشار ضعیف موزه اصلی و بخش اداری، تعویض هواسازهای سالن اصلی و پلاتو تمرین، نصب هواساز برای پایه‌‌‌های برج، ساخت و فعال‌سازی مخزن ۲۴ هزار لیتری سیستم اعلام و اطفای حریق مجموعه، تعویض مشعل و دیگ چگالی سیستم گرمایشی، ساخت و نصب بالابر حمل بار برای سالن مولتی ویژن، مجهز کردن پرده‌‌‌‌‌های سالن به سیستم مکانیزه و تعویض کف‌‌‌پوش‌‌‌های سالن پلاتو اقداماتی است که برای نخستین بار از زمان ساخت برج آزادی انجام شده است.

گفتنی است در راستای مرمت و بازسازی بخش‌‌‌های آسیب‌‌‌دیده در نمای برج نیز مکاتبات و اقدامات لازم در حال انجام شدن است که مردم و رسانه‌‌ها حتما در جریان امور قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز