خبرگزاری کار ایران

رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه:

پارک‌های علم و فناوری از مهم‌ترین اولویت‌ها در تخصیص منابع مالی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۷۲

رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور، در نشستی با کامران طاهر پور، رئیس پارک علم و فناوری ایلام، گفت: پارک های علم و فناوری از مهم ترین اولویت های سازمان برنامه و بودجه درتخصیص منابع مالی و بودجه هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پارک علم و فناوری ایلام، دراین نشست که به منظور بررسی وضعیت و فعالیت های پارک علم و فناوری ایلام برگزار شده بود، دکترگرایی نژاد با اشاره به اهمیت پارک های علم و فناوری و مراکز رشد در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور اظهار داشت: این مراکز به عنوان اولویت های اول سازمان برنامه و بودجه در تصویب تخصیص اعتبارت به شمار می روند و معتقدم که فعالیت های این پارک ها در رشد پایدار کشور و حل برخی معضلات و ایجاد ارزش افزوده نقش ویژه ای دارد.

وی افزود: متوسط رشد کشوری در حوزه پارک های علم و فناوری ۳۵ درصد بوده است.

دکترگرایی نژاد با اشاره به متوسط رشد اعتبارات پارک علم و فناوری کشور بیان کرد: متوسط رشد اعتبارات پارک ایلام در حدود ۲۶ درصد بوده است و امیدوارم که در سال آتی نیز علی رغم مشکلات عدیده مالی و بودجه این نرخ رشد اعتبارات برای پارک های علم و فناوری حفظ شود.

وی همچنین اقدامات صورت گرفته در این پارک را قبول و مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که این روند رو به رشد با شتاب بیشتری دنبال شود. در ادامه این نشست دکترطاهرپور، گزارشی از روند فعالیت های پارک علم و فناوری در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ و برنامه های آتی پارک را ارائه کرد.

وی افزود: با توجه با اثرگذاری و اهمیت پارک های علم و فناوری در رونق اقتصادی دنیا و کشور می طلبد که نگاه ویژه ای به پارک ها شود.

در پایان نشست دکترگرایی نژاد و اعضای حاضر در جلسه از نمایشگاه دستاوردهای محصولات شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، مرکزنوآوری، مرکز تسهیل گری و توانمندسازی کشب و کارهای نوپا فاوا واحد ایلام و سوله های اختصاصی به پارک علم و فناوری ایلام بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز