خبرگزاری کار ایران

مجید فراهانی مطرح کرد:

لزوم به جریان افتادن بودجه غیرنقد طبق مصوبه شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۰۴

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در جریان نود و یکمین صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع سخنان خزانه‌دار شورای شهر تهران در خصوص لزوم به جریان افتادن بودجه غیرنقد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران بیان کرد: در تیر ماه و مردادماه، ۲۳ درصد نسبت به آنچه پیش بینی می‌شد، کسری بودجه نقد و غیر نقد داشتیم. یعنی ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان تا الان کمبود بودجه داریم و ما باید هر چه سریع تر با مصوبات گذشته بحث غیر نقد را فعال کنیم‌.

فراهانی افزود: بخشنامه آقای نجفی در سال گذشته به هیچ عنوان سبب نشد که خدشه بر مصوبه شورای شهر در خصوص دستورالعمل غیرنقد، وارد شود.

وی در توضیح بخشنامه شهردار سابق گفت: یعنی آنکه آن بخشنامه در زمان کوتاه جهت ساماندهی بحث غیرنقد بود و الزامی برای توقف کامل جریان غیرنقد نیست. شهرداری تهران از این موضوع شکایت دارند که اجازه تهاتر و اجازه دریافتی غیرنقد برایشان امکان‌پذیر نیست.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران بیان کرد: با بررسی‌هایی که داشتیم بهانه تنها بخشنامه شهردار سابق بوده است و با توضیحاتی که آقای رسولی، خزانه‌دار عنوان کردند، مشخص شد این بخشنامه به هیچ عنوان به لحاظ قانونی، به عنوان نقض مصوبه شورای شهر نیست.

وی اضافه کرد: آن بخشنامه ناظر بر این بود که تنها در مدت کوتاه این اتفاق بیفتد تا ساماندهی صورت بگیرد. ما نمی‌دانیم بخشنامه جدید چه زمانی اعلام می‌شود و تا زمان اجرایی شدن، دو ماه زمان می‌برد که این زمان طلایی را از دست می‌دهیم.

فراهانی در پایان گفت:  از این رو، خواهش من این است که براساس دستورالعمل سابق که مصوبه شورا است اعلام گردد تا جریان غیرنقد به راه بیفتد تا شهر بیش از این معطل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز